Covid-19k online merkataritza bultzatzen du

 

2020 pandemiaren eta "normaltasun berriaren" edo gauzak egiteko modu berri baten urte gisa gogoratuko dugu beti, eta horrek gure eguneroko ohitura asko aldatzera behartzen gaitu. Denborarekin, ziur, ohitura sozial, higieniko edo ekonomiko horietako asko berreskuratuko ditugu. Baina ukaezina da zenbait aldaketa geratzeko iritsi direla: besteak beste, gure bezeroekin komunikatzeko modua eta, batez ere, saltzeko modua.

 

Berrogeialdian zehar, asko dira digitalari beldurra galdu dioten pertsonak. Eten teknologikoa murriztu egin da: hainbat profiletako pertsonek online erosketak egin dituzte lehen aldiz, eta jakin dute gustuko dituztela eskaintzen dizkien abantailak. Bere merkatuan zaude?

 

ONLINE MERKATARITZA, GARAILEA COVID-19 AROAN

 

Azken aste hauetan, ikerketa ugari argitaratu dira covid-19aren garaian online merkataritzak izan zuen portaera aztertzen dutenak. Batzuk erosketa-ohituretan zentratzen dira, beste batzuk jardueraren arabera, sektoreka edo bezero motaren arabera. Baina guztietatik ondorio berdina ateratzen da: online erosketa izan da "garaile" 2020ko hasiera ia distopiko honetan.

 

 
  • Online jarduera 2,5 aldiz biderkatu da alarma-egoera hasi zenetik (Doofinder). Erosleek gehien eskatzen dituzten produktuek bilakaera logikoa izan dute egoera sozialak aurrera egin ahala: konfinamendua hastean kontsumitzaileek oinarrizko produktuak bilatzen zituzten (elikadura eta farmazia) baina asteak igaro ahala, kontsumo-portaeraren ereduak ere aldatzen joan ziren.

 

  • Apirilaren amaiera eta maiatzaren hasiera artean (Espainiako fasekako konfinamenduaren atarian) online merkataritza egonkortze-fase batera iritsi zen eta elikadura, lorezaintza eta eskola-materiala bezalako sektoreek protagonismoa galdu zuten (Guillem Sanz).

 

  • Datu bakar batek erakusten du zenbateraino aldatu diren gure ohiturak koronabirusaren krisiaren ondorioz: online supermerkatuek % 251era igo zuten beren web-trafikoa! (We Are Social). Izan ere, kate handi batzuek beren eskaintza eten behar izan zuten eskariari aurre egiteko gai ez zirelako, eta garai berrietara berregokitu behar izan zuten.

 

ONLINE SALMENTA GERATZEKO IRITSI DA

 

Online merkataritza zure negozioan ezartzeko ezinbesteko baldintzetako bat zure xede-publikoa eta erosteko ohiturak ezagutzea da. Baina, bat-batean, ezagutzen genuen guztia ez digu balio. Covid-19ak eragindako berrogeialdiak kontsumitzaileak online merkataritzara egokitzera behartu ditu, eta online erosleen profila orain arte Internet bidez inoiz erosi ez duten pertsona helduagoetara zabaldu da.

 

Izan ere, 60 urtetik gorakoen % 77k onartzen du erosketa online egin duela (Elogia agentziaren ikerketa baten arabera), adinaren araberako digitalizazio-hesia hautsiz. Gehienak geratzeko iritsi dira.

 

Zure bezero potentzialak (sexua edo adina edozein izanda ere) online salmentaren onurak probatu ditu aurten (erosotasuna, azkartasuna, segurtasuna) eta aukera handia galtzen ari zara haren esparruan sartzen ez bazara.

 

 


ONLINE SALMENTAREN AUKERAK

 

  • Zabaldu zure publikoa
    Orain zure publikoa Interneterako sarbidea duen edozein izan daiteke. Denok izan gaitezke zure bezeroak. Webgune on bat, posizionamendu-lan bat eta komunikazio-estrategia egoki bat behar dituzu zure bezero potentzialak dagoeneko bertan dauden eta zurea bezalako produktuak eskatzen ari diren lekuetara iristeko. Saldu zuzenean!

  • Saldu 24 orduz
    Eta astean zazpi egunetan! Erabiltzaile gisa erosketak pijaman eta sofatik egitera ohitu gara, gosaltzen dugun bitartean edo igandean siesta egin aurretik. Beharra sortzen denean. Zure denda eguneko 24 orduetan egongo da zabalik, salmenta batek ihes egin ez diezazun.

  • Seduzitu zure markarekin
    Online salmenta presentziala baino hotzagoa dela esaten da, baina errealitatetik oso urrun dago hori. Esperientzia pertsonalizatu dezakezu erabiltzailea zure markaz, produktuez eta balioez maitemindu dadin: produktuen fitxen kopyaren bidez, erosketa-prozesuan (edo erosketa bat erdibana utzi ondoren) sarrera-erretiluan jasotzen dituen mezuen bidez, erosketekin lotutako produktuak eskaintzearen bidez edo erosketa packaging berezi eta bakar batekin helaraztearen bidez. Online salmentan bezeroak fidelizatu daitezke (eta fidelizatu behar dira).

  • Entzun eta ikasi
    Online dendak bezeroen iritziak jasotzeko aukera ematen dizu, beharrak detektatzeko, hobetzeko proposamenak jasotzeko edo zure salmentako produktuen kalitatea indartzeko. Zure bezeroak, gainera, zure preskriptorerik onenak izango dira, eta haiek egingo dute salmenta zugatik.

  • Gehiago saldu
    Ez da nahikoa online denda bat sortzea saltzen hasteko, baina egin apustu zure ecommerce-aren alde eta zure salmentak handituko dituzu.

 

Online saltzen hasi nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan! Xare-n web garapenean eta online denden sorkuntzan adituak gara. Hori egiteko modurik onena aurkitzen lagunduko dizugu: azkarrena, errazena eta seguruena.